33gustav Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Hej! Jag håller på att göra eftertexter till min kommande kortfilm "Min Passion" Det är en dokumentär där tre killar berättar om sina passioner. Men jag har ett litet problem med eftertexterna, jag vet inte riktigt vad jag ska ha för runrik till kategorin med skådespelar. Eftersom dem inte är skådespelar, dem är ju dem själva så vet jag inte riktigt vad jag ska ha för rubrik. I vanliga fall hade jag ju skrivit karaktärens namn och sedan skådespelaren men hur gör jag nu, någon som har något bra tips? Tack på förhand 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jbergman Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 "Medverkande" passar väl? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
33gustav Posted May 13, 2013 Author Share Posted May 13, 2013 Aa, det blir bra. Tack för tipset 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts