Anders Myrdahl Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Tjena! Jag går 2:a året på estet-media linjen, JB gymnasiet i Kalmar. I 3:an så ska vi få praktisera i tre veckor tror jag det blir. Så jag tänkte kolla redan nu om det är någon som skulle tycka det var kul att ha en energisk och initiativrik grabb som följer en och hjälper till samt gärna gör egna arbeten! Jag skulle vilja lära mig och se hur det är i arbetslivet när man jobbar med film produktion. Om det är i postproduktion eller in action, inspelningar spelar ingen roll. Det spelar ingen roll riktigt vart heller, bara att jag även kan få sova någonstans liksom! Jag är mest intresserad av film och sysslar därför mest med det. Men inte så konstigt nog så fotograferar jag mycket också. Skenet kan bedra, jag är faktiskt väldigt ambitiös och vill verkligen komma någonstans! Här är några fotografier jag har tagit 500px / Anders Myrdahl / Photos Här är några sketcher, kortfilmer samt reklamfilmer som jag har gjort åt mitt gymnsium. https://vimeo.com/wineredpictures/videos Anders Myrdahl Films And Photography - YouTube Sista länken är även några "In real life" dokumentationer. Videos jag har gjort spontant. webbsida: Anders Myrdahl /Anders Myrdahl :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Är det till hösten kan jag ev. ha ett tips till dig på person att kontakta. Då kan du bara PM:a och så kan vi se om det är något du skulle vara intresserad av :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarista Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 hör med Reaktor Sydost de ha säkert koll på bolag i regionen 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Myrdahl Posted April 13, 2013 Author Share Posted April 13, 2013 Pimmade dig Tolin! :) Jag vet vilka som finns här i mitt område, men de flesta som bor här och går min linjé söker sig mot dem och det är jag inte intresserad av. Tack för svaret dock! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts