Jump to content

Praktikplats sökes! Gratis arbetskraft här!

Anders Myrdahl

Recommended Posts

Tjena!

Jag går 2:a året på estet-media linjen, JB gymnasiet i Kalmar. I 3:an så ska vi få praktisera i tre veckor tror jag det blir. Så jag tänkte kolla redan nu

om det är någon som skulle tycka det var kul att ha en energisk och initiativrik grabb som följer en och hjälper till samt gärna gör egna arbeten!

Jag skulle vilja lära mig och se hur det är i arbetslivet när man jobbar med film produktion. Om det är i postproduktion eller in action, inspelningar spelar ingen roll.

Det spelar ingen roll riktigt vart heller, bara att jag även kan få sova någonstans liksom!

Jag är mest intresserad av film och sysslar därför mest med det. Men inte så konstigt nog så fotograferar jag mycket också. Skenet kan bedra, jag är faktiskt väldigt ambitiös och vill verkligen komma någonstans!

Här är några fotografier jag har tagit

500px / Anders Myrdahl / Photos

Här är några sketcher, kortfilmer samt reklamfilmer som jag har gjort åt mitt gymnsium.

https://vimeo.com/wineredpictures/videos

Anders Myrdahl Films And Photography - YouTube

Sista länken är även några "In real life" dokumentationer. Videos jag har gjort spontant.

webbsida: Anders Myrdahl

/Anders Myrdahl

:D