Kapten Buse Postad 15 april 2013 Postad 15 april 2013 Trevligt, bra uppdatering på After Effects, en liten undran som du kanske kan svara på Max är NAB erbjudande på 40% rabatt för cloud subscription första året, gäller det bara i USA eller funkar det även i Sverige, verkar lite otydligt. 0 Citera
Max_H Postad 16 april 2013 Författare Postad 16 april 2013 Hmm... jag trodde inte det, men nu är jag osäker. Återkommer. 0 Citera
Max_H Postad 16 april 2013 Författare Postad 16 april 2013 Känns pinsamt att säga det men jag är "rätt säker" på att det gäller (jag kommer hela vägen via Adobes svenska webbstore i alla fall). //Max 0 Citera
StenR Postad 16 april 2013 Postad 16 april 2013 Det står väl rätt tydligt på adobe.se att det gäller alla existerande kunder. Frågan är bara hur länge, NAB-erbjudandet verkar gäller till 19 april??? 0 Citera
Kapten Buse Postad 17 april 2013 Postad 17 april 2013 Ok, tack Max StenR: Nja det är nog ett annat erbjudande, som jag fattat det behöver du inte ha några tidigare produkter för detta NAB erbjudandet, men ja luddigt är det iaf. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.