Max_H Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Adobe Creative Cloud pro video tools :) /M 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapten Buse Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Trevligt, bra uppdatering på After Effects, en liten undran som du kanske kan svara på Max är NAB erbjudande på 40% rabatt för cloud subscription första året, gäller det bara i USA eller funkar det även i Sverige, verkar lite otydligt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Hmm... jag trodde inte det, men nu är jag osäker. Återkommer. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Känns pinsamt att säga det men jag är "rätt säker" på att det gäller (jag kommer hela vägen via Adobes svenska webbstore i alla fall). //Max 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Det står väl rätt tydligt på adobe.se att det gäller alla existerande kunder. Frågan är bara hur länge, NAB-erbjudandet verkar gäller till 19 april??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapten Buse Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Ok, tack Max StenR: Nja det är nog ett annat erbjudande, som jag fattat det behöver du inte ha några tidigare produkter för detta NAB erbjudandet, men ja luddigt är det iaf. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts