Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Min tolkning av feedback är förslag på saker du kunde gjort bättre, och nu sitter jag här och går "Hmm... Hmmmm...."

Löjligt bra helt enkelt och jättekul att den uppmärksammas så som den gör av LFS :bire

Tyckte ljudarbetet är värt en extra klapp på ryggen för jag satt under filmens gång och såg fram emot slutet för att kunna se vem som gjort musiken - Sen var det Du själv och man blev lite smått avundsjuk på hur talangful du är på en variation av områden.

Ingen tvekan om att du kommer gå långt :)

Postad
Min tolkning av feedback är förslag på saker du kunde gjort bättre, och nu sitter jag här och går "Hmm... Hmmmm...."

Löjligt bra helt enkelt och jättekul att den uppmärksammas så som den gör av LFS :bire

Tyckte ljudarbetet är värt en extra klapp på ryggen för jag satt under filmens gång och såg fram emot slutet för att kunna se vem som gjort musiken - Sen var det Du själv och man blev lite smått avundsjuk på hur talangful du är på en variation av områden.

Ingen tvekan om att du kommer gå långt :)

Tackar och bockar så otroligt mycket för den fina kritiken! :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...