jeseriksson Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 [video=youtube;yveq-peN1kU]http://www.youtube.com/watch?v=yveq-peN1kU Min animerade kortfilm Between Beasts är nu live! Kom gärna med er feedback :) Gjord endast i After Effects, 3DS Max och Premiere Pro. En interjuv och behind the scenes titt finns på Filmmakers Learn From Animators: Being Smart is Really Inexpensive | -Jesper 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Min tolkning av feedback är förslag på saker du kunde gjort bättre, och nu sitter jag här och går "Hmm... Hmmmm...." Löjligt bra helt enkelt och jättekul att den uppmärksammas så som den gör av LFS :bire Tyckte ljudarbetet är värt en extra klapp på ryggen för jag satt under filmens gång och såg fram emot slutet för att kunna se vem som gjort musiken - Sen var det Du själv och man blev lite smått avundsjuk på hur talangful du är på en variation av områden. Ingen tvekan om att du kommer gå långt :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeseriksson Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Min tolkning av feedback är förslag på saker du kunde gjort bättre, och nu sitter jag här och går "Hmm... Hmmmm...." Löjligt bra helt enkelt och jättekul att den uppmärksammas så som den gör av LFS :bire Tyckte ljudarbetet är värt en extra klapp på ryggen för jag satt under filmens gång och såg fram emot slutet för att kunna se vem som gjort musiken - Sen var det Du själv och man blev lite smått avundsjuk på hur talangful du är på en variation av områden. Ingen tvekan om att du kommer gå långt :) Tackar och bockar så otroligt mycket för den fina kritiken! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oller Visuals Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 ---- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Fett snyggt. Bra jobbat. Blev inte lika impad av storyn som jag blev av looken men du håller det ändå intressant igenom filmen. Applåderar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeseriksson Posted April 2, 2013 Author Share Posted April 2, 2013 Tackar så mycket! Finns att se på för den som föredrar vimeo :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts