gonefishing Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Hej! Jag har precis lagt upp en crowdfunding på indiegogo som ska hjälpa mig att fullfölja min långfilm "Into the woods". Skulle vara väldigt tacksam om ni kunde sprida detta till så många som möjligt. Into The Woods - A modern blues story | Indiegogo Där finns information om filmen och även en teaser. Tack så länge! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas C Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Hej Pontus, Projektet ser intressant ut men det tar alldeles för lång tid för videon att komma fram till det viktiga. På internet har man inte råd att vänta så länge med att fånga tittarens uppmärksamhet. Jag skulle klippa om trailer-filmen så att de spännande shotsen kommer mycket tidigare. Det hade också varit bra att berätta mer om filmen i själva trailern, majoriteten av de som klickar in på Kickstarter och IndieGogo tittar på videos och skummar sidan istället för att läsa all text. Lycka till! =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 Tack för kommentaren! Jag ska definitivt ta till mig det när jag slipar på min kampanj :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted March 29, 2013 Author Share Posted March 29, 2013 Nu har jag lagt till lite mindre perks. 5, 10 dollar etc. för bara 10 dollar så får du den färdiga filmen på köpet! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oller Visuals Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 ---- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Jag tycker engelskan för det mesta är helt ok (för utom "worked together money" -> saved up money working, och felstavningen av disappointed). Men även om jag uppskattar ärligheten och indie-attityden så krävs det nog lite mer säljarinstinkt och framförallt lite mera bevis på att ni faktiskt kan leverera. Hur t ex kommer musiken funka i den svenska miljön och hur bra blir det att spela in filmen på engelska? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted March 30, 2013 Author Share Posted March 30, 2013 Tack för feedbacken! Ska genast rätta till stavfelen, och jag kommer jobba på texten. Sedan kommer jag följa upp med lite mer uppdateringar så att det ser lite mer seriöst ut. Som sagt jag har jobbat med den här filmen i över tre år och jag har försökt slipa så mycket som möjligt på manuset, så engelskan fungerar helt klart, mina skådespelare är riktigt duktiga. Och musiken passar perfekt ihop med miljön. Tack igen! Nu har jag hela 35 dollar inne ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 https://vimeo.com/64402021 Ny teaser! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts