Jeopardyjack Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Van Diesel Sandra Bullock Ben Affleck Catherine Zeta Jones 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Ben "Träbocken" Affleck, ja, han är verkligen dålig. Bara bra när Kevin Smith pysslar om honom, knappt ens då förresten... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Harald träutiger är den sämste enligt mig. För hans insats i skräckisen Scorched heat från 1987 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 [thread=3007]Annan tråd om överskattade skådisar[/thread] Kanske inte riktigt är samma sak, men.. [citat=Jeopardyjack]Van Diesel Sandra Bullock Ben Affleck Catherine Zeta Jones[/citat] japp, håller med till 1oo% 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ammoniak Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Jag röstar på Steven Segal. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancedanne Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Seagal e ju grym :P Min röst går på Josh Hartnett 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavrogin Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 wesley snipes e en annan skön kille som levererar... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Även fast det är något med han som jag gillar, så måste jag bara säga att han inte är någon vidare skådis, han är jävligt dålig rent ut sagt.........Keanu Reeves 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gruffman Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Steven Seagal är värdens, nej vänta, UNIVERSUMS sämsta skådespelare alla kategorier. Jag stänger av tv:n och spyr snarast om jag råkar se honom i rutan. Som tidigare sagt är det ett stort hån och en spark i magen på mig att han får hålla på i branchen. Zete-Jones har jag heller aldrig gillat. Återkommer med mera. Brått just nu. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Steven Seagul som sagt, Ben Affleck som också sagt, jag spyr när jag ser han!!! Jean-Claude Vand-Damme, spysjuk, Cristopher Lambert, grön i ansiktet, Helena Bergström, riktigt kräksjuk, 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eiik Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Kolla in tjejen(hjältinan eller hur man ser henne) i första Blade, hon måste ha tagit sängvägen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts