Anders Myrdahl Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 A Grievous Farewell (2011) - YouTube På klippet vid 0:51 så blir det som en flashback transistion. Jag gillar verkligen stilen och hur effektivt det är för att berätta budskapet. Har frågat honom men har inte fått något svar så jag vänder mig hit! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GutteG Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Spherize (eller en klassisk ripple-övergång) + fade to white skulle kunna ge liknande effekt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Myrdahl Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 Tack för svaren! Jo, ska prova att leka runt lite men jag undrade om det fanns någon färdig sådan effekt som jag har missat. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 ---Flashback_Preset.zip 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Myrdahl Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 Jävlar vad schysst Tolin! Tack så mycket :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts