pauloo Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 tjena! Skulle vilja ha lite konstruktiv feedback på mina två klipp jag gjort! Space Environment Matte painting Säg gärna vad som kan förbättras! :) Peace 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oller Visuals Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 ---- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pauloo Posted February 13, 2013 Author Share Posted February 13, 2013 oj, tack så hemst mycket! om du nu inte är ironisk =) mvh 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pauloo Posted February 21, 2013 Author Share Posted February 21, 2013 La upp ett nytt klipp som jag gjort! Konstruktiv kritik tas gärna emot! Mvh 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolt_jokern Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Tycker bergen såg lite platta ut i matte painting klippet. Men sista klippet var riktigt snyggt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Gör du 3D:n själv, eller sätter du "bara" ihop scener, lägger texturer etc? Tänkte på "Crime scene" då främst. Det enda jag kan säga är ungefär vad jolt_jokern sa, och att på rymd-klippet så står jorden(?) liksom ut lite väl mycket iom. att den känns... död. Och stel. kanske en animerad textur med moln som rör sig något (hur realistiskt nu det är på så kort tid låter jag vara osagt), eller "helt enkelt" att byta ut den mot en annan textur som är överlag mer död. På riktigt alltså. Tänk; mars, månen eller något annat klippblock. Och skapa en större kontrast. Men annars så är det väldigt snyggt. Bra jobb! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts