Anders Myrdahl Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Är det någon medlem som har varit på detta spektakel? Är det värt att spendera 800kr( bor i Kalmar, tågbiljett, hotell)? Det låter riktigt schysst och lärorikt men är det värt det? Gokinema | Scandinavian Movement of Cinematic Skills 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Är det någon som vet om det är OK att ha ett skolbarn med sig på själva mäss-delen (inte föreläsningarna)? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Myrdahl Posted January 14, 2013 Author Share Posted January 14, 2013 Är det någon som vet om det är OK att ha ett skolbarn med sig på själva mäss-delen (inte föreläsningarna)? Ser inte varför det skulle vara ett problem? Det är ju för alla och inte bara folk som är i branschen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Ser inte varför det skulle vara ett problem? Det är ju för alla och inte bara folk som är i branschen. Vad jag har förstått så visas det upp en hel del nyheter och om alla vuxna får pilla och testa men inte barn. . . Jag skulle tycka att det var kul om min grabb blev intresserad och inte bortmotad. Sen är det klart att det inte är en lekplats och att han ska vara med mig hela tiden. Jag tar helt enkelt med honom, så får vi se. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smackie Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Hej mitt namn är Jackie och jag jobbar med GoKinema. För att svara på din fråga så är barn hjärtligt välkomna till hela eventet och det finns en hel del häftiga saker för barn att se på våran expo. GoKinema är för hela familjen och barn i alla åldrar, stora som små! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts