Macho.Man Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Hur får jag en lottokupong flyga ut ur en bok vars sidor bläddras av vinden? Och sen ska kupongen bäras av vinden ut genom fönstret och ner efter en gata (för att sedan fångas upp i en pojkes hand). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Fiskelina kanske? Annars kan du kolla extramaterialet på forrest gump där dom visar hur dom gjorde fjädern i öppnings scenen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 jag skulle gjort det i nåt 3d program, tex 3dsmax 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Är det statiska kameror hade jag gjort som Mr.Man sa om det var möjligt. Då kan du sudda ut linan helt sen i efterarbetet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 [citat=Lasse_laser]Är det statiska kameror hade jag gjort som Mr.Man sa om det var möjligt. Då kan du sudda ut linan helt sen i efterarbetet.[/citat] Hur suddar man ut linan? Har velat veta det ett tag ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biffen Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Har man en bild av bakgrunden så kan man fixa dei i AE 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 [citat=Biffen]Har man en bild av bakgrunden så kan man fixa dei i AE[/citat] Säger mig inte så mycke tyvärr ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Sök på "sudda", "mask" och dylikt här på forumet så finner du nog svaret på gåtan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 [citat=Lasse_laser]Sök på "sudda", "mask" och dylikt här på forumet så finner du nog svaret på gåtan.[/citat] thanks :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts