mysk Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Hej Är lite av en noobie vad det gäller AE (5.5) men jag behöver skapa en text som man ser i många militärfilmer. En sån grön som skrivs fram med lite ljdueffekter til. Säkert inga svårigheter men för mig så är det inte helt enkelt så en pekning i rätt riktning vore helt super! Stort tack! Robert 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MugshotPaparazzi Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Finns många vägar till rom, men jag skulle göra en pdf. med den text jag vill ja i en font som är "militärisk" eller snygg på det sätt du vill, sen lägga in den i AE och maska fram texten bit för bit med keyframes, sen finns det väl ljudbanker på nätet där man kan hitta old fashioned skrivmaskinsljud alt. moderna "blip-blopp" vad du nu är ute efter. Svårare än så behöver det inte vara. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallinho Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Det finns flera tutorials på youtube om du söker på modern warfare text effect. Här är en: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysk Posted November 7, 2012 Author Share Posted November 7, 2012 Det finns flera tutorials på youtube om du söker på modern warfare text effect. Här är en: Stort tack till er båda. De ska undersökas! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts