remote Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Videokonst typ abstrakta motiv på tavlor. Tavlorna är manipulerade foton eller bilder skapade i dator eller bägge teknikerna tillsammans. Använt Photoshop verktyg för bearbetning. Längd ca 3 min i HD. Music: "Dreaming Of You" by JAN KARLQVIST Photo & design: JAN KARLQVIST 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Tekniken känns ointressant numera. Känns inte så ambitiöst. Dock så är bildväxlingarna mer vältimeade med musiken och övergångarna fungerar bättre än i tidigare verk. Se dock över engelskan om du skall använda det språket. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remote Posted November 4, 2012 Author Share Posted November 4, 2012 Mattihp, menar du att du hittade fler än ett fel i engelskan :-) Det lätt hänt, när den rationella delen av hjärnan är bortkopplad och man arbetar med den konstnärliga del av hjärnan, då kan det smyga in väldigt underliga saker. Numera är jag mkt försiktig att ändra texter när jag sitter vid klippbordet och redigerar. Dock ändrade jag vissa texter denna gång och det straffar sig... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts