david- Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Hallå, The Jacks Firm släppte just en reklamfilm jag var med och gjorde. Min roll var redigering, grading och vfx. . 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 ----- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericpe Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Jag tyckte det var snyggt. Framförallt gradingen och slow-mo:n, så det är väl du som får ta åt dig äran för det. Färgerna va riktigt snygga. Synd att vissa bilder var lite överexponerade, ex. vattnet vid 01.40 som till stor del är helt vitt. Det pajjar lite den annars ganska mörka looken. I början så skakar kameran lite väl mycket också kan jag tycka. Vet inte om det är filmat handhållet men pga rolling shuttern så ser det lite sådär ut. Men annars tyckte jag det var great! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david- Posted October 22, 2012 Author Share Posted October 22, 2012 Reklam för vadå? Nä, men VFX-wise såg det snyggt ut :-) Vet inte vems beslut det var att letterboxa men antingen frame'ades filmen inte för det eller så gjorde fotografen dåligt ifrån sig. Tycker alltid det är synd när snygga shots förstörs av att skalpar, fötter eller andra leder är avkapade, eller när bilder blir lite för nära för att ge samma punch. Gillar gradingen! :bire Vet inte vad den filmades på men videon har en nästan monokrom stil utan att tappa hudtonerna, ser riktigt Pro ut! Inget annat än förväntat :-) Det är ett klädföretag som heter Rouge eller nåt som sponsrar kläderna hon har på sig. Tack så mycket för er kritik! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thenilsson Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 Grymt snyggt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts