bylletski Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Hejsan mitt namn är Jonas Bylund. Jag ställer upp som manusförfattare emot lön, en viss procent av något och credit. Jag är inte så dyr och jag gillar att jobba med små och stora projekt. Jag har inte fått ut några utav mina manus ännu på bild men det är påväg. :) Hör gärna av er till sloxfilm@hotmail.com ifall ni skulle vara intresserade av att anställa mig. :) Finns också manus som ni kan få läsa som jag har skrivit. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bylletski Posted October 31, 2012 Author Share Posted October 31, 2012 Står och är alltid öppen. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helium Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Dåligt om man inte har någon budget :( Lät bra Mail : markuspie@live.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bylletski Posted November 22, 2012 Author Share Posted November 22, 2012 Dåligt om man inte har någon budget :( Lät bra Mail : markuspie@live.se Varför skrev du med din mail? Söker du kontakt med mig? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts