bylletski Postad 16 oktober 2012 Postad 16 oktober 2012 Hejsan mitt namn är Jonas Bylund. Jag ställer upp som manusförfattare emot lön, en viss procent av något och credit. Jag är inte så dyr och jag gillar att jobba med små och stora projekt. Jag har inte fått ut några utav mina manus ännu på bild men det är påväg. :) Hör gärna av er till sloxfilm@hotmail.com ifall ni skulle vara intresserade av att anställa mig. :) Finns också manus som ni kan få läsa som jag har skrivit. 0 Citera
bylletski Postad 31 oktober 2012 Författare Postad 31 oktober 2012 Står och är alltid öppen. :) 0 Citera
Helium Postad 22 november 2012 Postad 22 november 2012 Dåligt om man inte har någon budget :( Lät bra Mail : markuspie@live.se 0 Citera
bylletski Postad 22 november 2012 Författare Postad 22 november 2012 Dåligt om man inte har någon budget :( Lät bra Mail : markuspie@live.se Varför skrev du med din mail? Söker du kontakt med mig? :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.