marblejoker Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Tjena! Jag är mitt i processen av att starta mitt eget produktionsbolag och tänkte närmast inhandla ett sweet lamp-kit. Problemet är att utbudet i Sverige verkar väldigt stramt, och snål som man är kollar man gärna vad det finns för alternativ innan man betalar för frakt från utlandet. Det jag tänkte mig är ett Lowel DV creator 1 kit eller snarlikt. Några tips på ställen man kan hitta detta i Sverige, eller andra kit som ligger på samma kvalitéts nivå (och, ja, pris förstås.) /Joakim ParaPix 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Vi har tänkt satsa på enbart LED. Miljövänligt, smidigt och mer hållbart. Just nu har vi bara 2 modeller men vi kommer ta in fler. Kolla dpStuff 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevinnagy Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 Köpte precis dom här till filmen jag håller på och filmar just nu. Jag rekommenderar dom. Voosestore - Red kit videobelysning +dimmer 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts