bonne Postad 20 september 2012 Postad 20 september 2012 Min nya reel som bara fokuserar på animation 0 Citera
bonne Postad 20 september 2012 Författare Postad 20 september 2012 Photoshop och Cinema 4d främst 0 Citera
Quantum Postad 20 september 2012 Postad 20 september 2012 Snyggt som vanligt! Well done! Fråga: Hur gammal är du? 0 Citera
bonne Postad 20 september 2012 Författare Postad 20 september 2012 Tackar tackar. Jag är 20 år. Glömde inkludera mer info (som står i beskrivningen på vimeo) eftersom den är embeddad. Jag är en av de 3 grundarna till svenska filmproduktionsföretaget Adme. Där jag främst arbetar som illustratör och animatör. Vi håller på nu att uppgradera vår hemsida som kommer släppas inom kort med nytt material och nya reels. Vi kommer ha denna, för animation och även en egen reel för cinematography, med vårt live action arbete. Vi är alltid på jakt efter nya kul projekt så kontakta oss gärna. Ny sida kommer som sagt inom kort; Home Och ni når mig på rickard.bengtsson@adme.se 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.