bonne Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Min nya reel som bara fokuserar på animation 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 After Effects + vilka mer program? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonne Posted September 20, 2012 Author Share Posted September 20, 2012 Photoshop och Cinema 4d främst 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Ok - thanks! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quantum Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Snyggt som vanligt! Well done! Fråga: Hur gammal är du? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonne Posted September 20, 2012 Author Share Posted September 20, 2012 Tackar tackar. Jag är 20 år. Glömde inkludera mer info (som står i beskrivningen på vimeo) eftersom den är embeddad. Jag är en av de 3 grundarna till svenska filmproduktionsföretaget Adme. Där jag främst arbetar som illustratör och animatör. Vi håller på nu att uppgradera vår hemsida som kommer släppas inom kort med nytt material och nya reels. Vi kommer ha denna, för animation och även en egen reel för cinematography, med vårt live action arbete. Vi är alltid på jakt efter nya kul projekt så kontakta oss gärna. Ny sida kommer som sagt inom kort; Home Och ni når mig på rickard.bengtsson@adme.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts