fredrik_hvass Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Behövs det speciella HDV kort till datorn för att kunna redigera HDV? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Ska tydligen räcka med ett vanligt FireWire 400-kort, vad jag vet var det sånna vi använde på en av dom senaste produktionerna jag var med på! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ior Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Speciella kort behövs inte men programmen måste stödja HDV. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickels Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Hur ser resultatet ut på HDV blir det stora kvalitetsförluster vid överföring mellan dator och kamera? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogg Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Kvalitén blir ju subérbt, men det tar tid att exportera hd film. "Med en 3,66 GHz Vaio med 1 gb ram tar 9min att rendrera 1 enda minut i hd" enligt Digital video. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts