LastonFilm Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Jag har en bakgrund inom möbel och hantverk och vill bara höra om något vet hur man kan komma in på scenografisidan i filmbranschen. Utbildning eller annat, Sverige eller utomlands. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oller Visuals Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Hantverksskolan jag är på slussade just vidare en elev till Dramaten... antar dock att du menar specifikt film. Låter i mina öron som nåt man nishar sig till som egenföretagare, men kan ha fel. (I alla fall om du menar den praktiska biten). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Jag har för mig att det finns en utbildning inom det i antingen Umeå eller Luleå, på någon av universiteten. Men jag kan förstås ha helt fel. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts