Gå till innehåll

Nanotanic - En Titanic trailer parodi


Gabbexxify

Recommended Posts

Nu funkar den men igår vare som om det var någon skum pulldown ni hade gjort, funkar dock bra nu.

 

Edit: Liten kommentar på filmen är kanske på sin plats -

inte min typ av film. Ni är ju ganska små fortfarande så

med det sagt så tycker jag resultatet inte var too bad för

er ålder, till och med kanske riktigt bra (för er ålder).

 

Dock hade den nog blivit roligare om ni twistat till det

ännu mer. Mer spårat, mer galenskap, mer wtf.

Länk till kommentar
Share on other sites

Säger som föregående talare att det är ett bra resultat för att inte ha tillgång till så mycket utrustning (antar jag), ålder etc.

 

Filmen har sina brister och eftersom det inte är ett seriöst projekt, enligt er själva, så tror jag inte vi behöver gå in så mycket på det. Men jag skulle jobbat in texten i filmen lite mer, allrahelst under introt. En annan sak jag generellt tänkte på är ljud. Här behövs utrustning, absolut. Och det kan verka nog så pinsamt att sitta och babbla i sin ensamhet inne på sitt rum med stängda dörrar och fönster, under upptagning av så bra röster som möjligt, men gör man så, samt har tillgång till ett bra program att jobba i, så går det att komma upp i en helt godkänd nivå, ändå. Dock så gäller det ju att istället jobba med syncning av röst istället. Nåja, det är mycket jobb och kanske inte det man ska fokusera på som nybörjare, men det är generellt sett det, jag som audiofil, har svårt att ha överseende med vad gäller "hobbyproduktioner".

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...