RobinsTaste Postad 13 juli 2012 Postad 13 juli 2012 Psykologisk sci-fi här! Svenskt, b, och seriöst. 0 Citera
Tolin Postad 13 juli 2012 Postad 13 juli 2012 http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/197/727/oh%20God%20no.gif Fast smaken är som baken :bire [EDIT] Ehh, gör ett nytt försök här. Annat än att det hela håller en väldigt låg teknisk kvalité (kvalité är inte allt) så; Hör man knappt vad skådespelarna säger för att de mumlar så hemskt att jag först trodde det var engelska de försökte prata- det hela blir bara meningslöst att ens försöka se på. Det jag tyckte var bra var musiken och ljudet i övrigt :) Helt okej mixat. 0 Citera
RobinsTaste Postad 19 juli 2012 Författare Postad 19 juli 2012 Hahaha! Kan förbättra mig på manusbiten. Annars är den lågbudget. Tycker det är lite charmigt med begränsad budget. Det hela handlar nog mer om att denna är min debut som regissör och filmskapare med flera skådisar. Och det verkar som att du har mer erfarenheter än vad jag har vid filmskapande, så vi spelar i olika divisioner, if you get my point. 0 Citera
Tolin Postad 19 juli 2012 Postad 19 juli 2012 Hahaha! Kan förbättra mig på manusbiten. Annars är den lågbudget. Tycker det är lite charmigt med begränsad budget. Det hela handlar nog mer om att denna är min debut som regissör och filmskapare med flera skådisar. Och det verkar som att du har mer erfarenheter än vad jag har vid filmskapande, så vi spelar i olika divisioner, if you get my point. Ah, med "Svenskt, b, och seriöst." antog jag att du var en sån där filmnisse som medvetet struntar i att försöka hålla en någorlunda teknisk kvalité för att "Ge en B-känsla" eller liknande, men att du ändå hade en någorlunda budget eller iallafall resurser. Men då är jag med i svängarna :bire Tänk bara på det jag nämnde; Att det är viktigt att vi hör vad skådespelarna försöker säga. 0 Citera
RobinsTaste Postad 20 juli 2012 Författare Postad 20 juli 2012 Ah, med "Svenskt, b, och seriöst." antog jag att du var en sån där filmnisse som medvetet struntar i att försöka hålla en någorlunda teknisk kvalité för att "Ge en B-känsla" eller liknande, men att du ändå hade en någorlunda budget eller iallafall resurser. Men då är jag med i svängarna :bire Tänk bara på det jag nämnde; Att det är viktigt att vi hör vad skådespelarna försöker säga. Mm, jag vet! har inte råd med ny utrustning just nu så den får hålla ett tag till! Ny kamera och ev. zoom, om jag har råd. Eller nån mick till kameran kanske är första prioritering. Vad tycker du en fattig jävel kan satsa på? :P 0 Citera
Quantum Postad 20 juli 2012 Postad 20 juli 2012 Föredrog han att titta på persiennerna framför utsikten genom fönstret vid 0:53? Tänkte mest på det att han drar ned persiennerna men ändå står och stirrar i riktning mot fönstret. En jätteliten detalj egentligen men den fick mig att stanna upp. 0 Citera
RobinsTaste Postad 26 juli 2012 Författare Postad 26 juli 2012 Hmmm...jag tror det var tänkt sig att vara så. Jag brukar inte tänka på logik, bara på känslan i en film. Sector ska ju vara en dyster och mystisk individ. Eftertänksam och kanske tillochmed en man som flyr från sitt egna jag. Försökte bygga upp hans egna mörker i scnenen, men lyckades nog inte behålla den tror jag. Du har öga för detaljer! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.