Shoomedia Postad 12 juli 2012 Postad 12 juli 2012 Snyggt men inget som fångar en. Antar att den nedersta är en som ska rulla på en mässa. Den översta var alldeles för seg berättarmässigt. 1.22 in i filmen får man se produkten - då har de flesta slutat titta. Finns ingen hook även om den är snygg. Men vem ska se den filmen - potentiella företagskunder enbart? Investerare? Den måste snabbare komma till skott. 0 Citera
jag Postad 13 juli 2012 Postad 13 juli 2012 Håller med att den första tar tid på sig att nå fram. Fram med budskapet snabbare, sedan utvecklar ni det, repeterar det igen. går vidare och avsluta med pricken över i:et och payoff'en igen. "Precise Biometrics - Biometric security for the mobile world" Jag tycker att ni upprepar ert er lite och inte fokuserar er på målgrupperna tillräckligt. Vid 0.50 uttalar ni integrity and economical loss för privatpersoner och 20 sekunder senare säger ni att för företag har finance and IP at stake. För en privatperson är sällan ett ekonomiskt värde kopplat till informationen. Däremot upplevs det mycket kränkande om personlig information, lösenord eller bilder etc kommer ut. Att förlora dem är tillräckligt tragiskt, att se dem publicerad på nätet kan vara en skräckupplevelse och ger långtgående konskvenser. Jag tycker ni ska trycka på det för privatpersoner istället. När det gäller företagssidan är givetvis IP och finansiella förluster tunga. Missa inte intrång i system med hjälp av informationen från den förlorade enheten. Många företag kopplar inte en förlorad enhet med ekonomiska förluster. Peka på vad den förlorade enheten kan ge en utomstående istället. Tillgång till interna trådlösa nät, servrar, epost osv och annan information under lång tid. Men det är mina persoliga reflektioner. 0 Citera
bonne Postad 14 juli 2012 Författare Postad 14 juli 2012 Uppskattar kommentarerna. Filmen är främst för investerare vad jag vet. Den nedersta filmen är något dom spelar i början på sina möten med potentiella kunder enligt briefen. Manus för filmerna är skrivit av en marknadsföringsbyrå tillsammans med kunden själva och vi har stått för produktionen av filmerna. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.