Film Anton Postad 19 juni 2012 Postad 19 juni 2012 Jag och en kamrat gjorde några tessekvenser med RED EPIC:ens 300 FPS funktion. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte hur man laddar upp på bästa sätt på tuben (har skett någon slags underexponering i efterkant och annat tjafs). Jaja bara lite skojfilmat för er som vill se hur det kan se ut. hej å hå 0 Citera
david- Postad 19 juni 2012 Postad 19 juni 2012 Vart håller ni hus!? Jag vill göra filmer med er och er kamera! :D Bra redigerat för att vara ett skojtest! 0 Citera
JacobGustin Postad 19 juni 2012 Postad 19 juni 2012 Det är väldigt enkelt att göra så att filmen ser mycket bättre ut genom är hålla på med curves och levels, samt contrast! Bra film! 0 Citera
Tolin Postad 19 juni 2012 Postad 19 juni 2012 Det är väldigt enkelt att göra så att filmen ser mycket bättre ut genom är hålla på med curves och levels, samt contrast! Bra film! David, ta till dig av vad Jacob har att lära ut nu ;) :bire OnT: I.. Too.. wish.. to.. grab it and run! Fin kamera det där, och materialet likaså :D 0 Citera
david- Postad 19 juni 2012 Postad 19 juni 2012 David, ta till dig av vad Jacob har att lära ut nu ;) :bire Haha elakt ;) Men håller med Jacob att det skulle se lite mer intressant ut med högre kontrast då det framhäver smådetaljer. Men skönt med en flat också! 0 Citera
PabloFernandez Postad 19 juni 2012 Postad 19 juni 2012 Hehehe. Snygg slutbild när dom spottar på varann. Jag fick Sean Banan och Thomas Järvheden att göra exakt samma sak på varann fast med PopCorn och Cola HAHAHAHAH Då var det 1000 Frames/sec Check it out: 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.