Danell Postad 8 juni 2012 Postad 8 juni 2012 Vi körde några år med en rätt stängd profilering, men nu har vi tänkt om lite. Vad tycker ni? Blir man sugen på att se mer? Kolla gärna in vår hemsida för mer info www.crazypictures.se 0 Citera
Anders Myrdahl Postad 8 juni 2012 Postad 8 juni 2012 Allt ni gör är sjukt bra! Ni borde dock svara lite mer på fansens frågor. Då menar jag inte att ni ska vara som kändisar och sånt men ja, hoppas du förstår. 0 Citera
Danell Postad 8 juni 2012 Författare Postad 8 juni 2012 Tack så jättemycket. Vi försöker svara så mycket vi kan, men det är säkert en hel del som slinker emellan. Speciellt bland kommentarerna på youtube. 0 Citera
AntonRosell Postad 24 juli 2012 Postad 24 juli 2012 Har sett era videos som ligger på Youtube. Riktigt bra! Imponerad som fan och önskar att jag kunde vara en del av produktionen (gick ur trean på medieprogrammet i nu maj)! Fortsätt göra film och publicera på Youtube och diverse sidor. Jag lovar, det lönar sig. Vi fans älskar er! KBK - Kör Bara Kör! 0 Citera
PabloFernandez Postad 27 juli 2012 Postad 27 juli 2012 HAHAHA. ni verkar ha roligt på jobbet. Nyckeln till framgång :-) Bra jobbat 0 Citera
Andreas Sjoeberg Postad 27 juli 2012 Postad 27 juli 2012 Vad tycker ni? Blir man sugen på att se mer? Åh jag blev avundsjuk på det man fick se av behind-the-scenes, alltifrån utrustning och rekvisita till de kreativa lösningarna. Att ni tar in en lyftkran för att släppa ner ett träd på en bil, det måste ha varit hur kul som helst och göra den scenen! För mig är det sånt som är guld värt när man gör film. Keep up the good work! Mer behind-the-scenes vill jag se, det är mycket inspirerande! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.