Nix Postad 6 februari 2005 Postad 6 februari 2005 Någon som känner till någon skola för pyroteknik inom film eller någon person som kanske kan tänka sig att ta en lärling inom pyroteknik för film effekter!?? 0 Citera
jonkanon Postad 6 februari 2005 Postad 6 februari 2005 Jag deltog i en kurs på smålands krutbruk för länge sen. Den var över en helg och duttade lite i olika tekniker. Då jag inte pysslar med pyroteknik så känner jag inte till något mer. Har inga länkar heller tyvärr. Men kanske vet de på smålands krutbruk om det finns andra och längre utbildningar. jon 0 Citera
mcvedran Postad 6 februari 2005 Postad 6 februari 2005 Om du tittar på http://www.pyrosmalandskrutbruk.se/ under rubriken kurser så ska det finnas ett antal olika pyrotekniska kurser. Har själv inte varit på kurserna, men har däremot varit på krutfabriken många gånger, och de vet vad de sysslar med. Mvh Vedran 0 Citera
Nix Postad 7 februari 2005 Författare Postad 7 februari 2005 Tackar.. Har mailat till dom nu .. väntar på svar... 0 Citera
Nix Postad 7 februari 2005 Författare Postad 7 februari 2005 Jajemen ... det skall jag ... :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.