Nix Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Någon som känner till någon skola för pyroteknik inom film eller någon person som kanske kan tänka sig att ta en lärling inom pyroteknik för film effekter!?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Förtydligade rubriken lite. //orange 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonkanon Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Jag deltog i en kurs på smålands krutbruk för länge sen. Den var över en helg och duttade lite i olika tekniker. Då jag inte pysslar med pyroteknik så känner jag inte till något mer. Har inga länkar heller tyvärr. Men kanske vet de på smålands krutbruk om det finns andra och längre utbildningar. jon 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcvedran Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Om du tittar på http://www.pyrosmalandskrutbruk.se/ under rubriken kurser så ska det finnas ett antal olika pyrotekniska kurser. Har själv inte varit på kurserna, men har däremot varit på krutfabriken många gånger, och de vet vad de sysslar med. Mvh Vedran 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix Posted February 7, 2005 Author Share Posted February 7, 2005 Tackar.. Har mailat till dom nu .. väntar på svar... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odur Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Håll oss gärna uppdaterade! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix Posted February 7, 2005 Author Share Posted February 7, 2005 Jajemen ... det skall jag ... :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts