Gå till innehåll

Sharp Minidisk ljudinspelare.


gorse

Recommended Posts

När jag städar bland mina grejor hittar jag min gamla minidisc-spelare med inspelningsmöjligheter. Jag erinrar mig att den både var sjukt dyr och hade väldigt fint ljud, bra mycket bättre ljud än dåtidens MP3-inspelare. Tanken var att använda den som separat ljudinspelerare till min videokamera. Apparaten är en 1-bits MD-recorder med USB-sladd, andra sladdar, hörlurar med fjärrkontroll etc, dock ingår inte microfon. Jag har fyra disketter till den också. Är detta något som fortfarande är något att ha?

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej själv, det var länge sen jag var här. Nej, ärligt talat behöver jag inga fler skivor. Snarare behöver jag veta om det finns något värde i en dylig apparat då jag inte längre behöver den. Den var attans bra när jag använde den, det blev nog bara nån enstaka inspelning och övervägde om jag skall sätta ut den på tradera, annonsera här eller rent av slänga bort den.

 

Jag hittade en NTSC videokamera också. Jag får nästan en tår...

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...