gorse Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 När jag städar bland mina grejor hittar jag min gamla minidisc-spelare med inspelningsmöjligheter. Jag erinrar mig att den både var sjukt dyr och hade väldigt fint ljud, bra mycket bättre ljud än dåtidens MP3-inspelare. Tanken var att använda den som separat ljudinspelerare till min videokamera. Apparaten är en 1-bits MD-recorder med USB-sladd, andra sladdar, hörlurar med fjärrkontroll etc, dock ingår inte microfon. Jag har fyra disketter till den också. Är detta något som fortfarande är något att ha? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 Kul att se dig här igen! Jag har två oanvända minidisc-skivor om du behöver... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted March 25, 2012 Author Share Posted March 25, 2012 Hej själv, det var länge sen jag var här. Nej, ärligt talat behöver jag inga fler skivor. Snarare behöver jag veta om det finns något värde i en dylig apparat då jag inte längre behöver den. Den var attans bra när jag använde den, det blev nog bara nån enstaka inspelning och övervägde om jag skall sätta ut den på tradera, annonsera här eller rent av slänga bort den. Jag hittade en NTSC videokamera också. Jag får nästan en tår... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted March 27, 2012 Author Share Posted March 27, 2012 Jag hade hoppats på att någon skulle säga: Jag kan ha användning av en sådan... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Valenca Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Jag skulle faktiskt kunna ha användning av en sån! Går den att koppla till en Mac med OS X via USB för att föra över filer? Och vilka typer av batterier använder den? Om du fortfarande har kvar den alltså... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts