Benjamin Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 En kortfilm jag spelade in i vintras som jag släppte häromdan. Den är baserad på Skyrim, ett spel för er som inte visste ;) Kamerakvalitén är lidande då jag bara har en kodak zi8, men det är högsta prio att köpa en ny kamera så småningom! Skulle uppskatta feedback på klippning/flow/effekter :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 "Feel free, to look at my wives" @ 0:40 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Anderberg Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 "Feel free, to look at my wives" @ 0:40 Hahahahahah! Härligt jobbat! Tycker att filmen har ett ganska stort underhållningsvärde (speciellt efter tolins kommentar). Slutet är i klockrent, och effekterna håller! Thumbs up! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts