Min Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Hej, Tänkte att man kunde ha en allmän snacktråd för de som sitter uppe om nätterna och jobbar med film. Själv sitter man och ljudlägger en kortfilm på 15 minuter och ska upp till föreläsning kl 9 imorgon bitti. Men det är för kul för att man ska kunna sluta:) Älskar när ljudet börjar passas in och hela filmen kommer till liv, klockan 02:12 på en söndag. Händer det något mer därute? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimster Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Var och varannan natt. Tills man fick barn... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Själv lägger jag mig tidigt och går upp tidigt. Med bra dygnsrytm och bra sömn så orkar man jobba mer och tänka klarare=bättre resultat och det blir mycket roligare att jobba. Tänk på det :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Min Posted March 5, 2012 Author Share Posted March 5, 2012 Jag har en udda dygnsrytm och brukar fokusera bättre på kvällar så det brukar bli det ibland. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Blir alltid nattjobb för min del när det kommer till redigering, manusskrivande och liknande. Har man gjort det till en del av sin dygnsrytm så blir det som sagt enkelt att fokusera även då. Anledningen är helt enkelt att natten är så fri, stresslös - Det är dötimmarna mellan dagarna och allt som ska ske under dem. Sen är det också underbart att gå och lägga sig med en känsla av att man gjort eller uppnått något - Då är man redo att ta sig an nästa dag. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byllan Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Tycker det är skönt att lägga sig klockan 22.00 och vakna klockan 06.00 på morgonen. Gå ut på balkongen andas in den friska luften och sen tända en cigg :D Inte sitta uppe på nätterna och sen sova bort hela dagen :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts