Elias_ Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 eftersom jag har haft problem med redigering av .m2ts i premiere cs5.2.2 i windows så har jag letat efter lösningar till att det går så segt att redigera har någon testat NVIDIA Maximus?? 0 Quote
Max_H Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Ger ENORM skillnad om du har MASSOR av lager med MASSOR av effekter. Men för ditt initiala problem (scrubbing), ingen större skillnad. Har du vägarna förbi Stockholm/Kista kan du testa mitt system vid tillfället - får ett Maximus om några veckor. Förutom det faktum att det kostar motsvarande en hygglig begbil... //Max 0 Quote
Elias_ Posted February 22, 2012 Author Posted February 22, 2012 så det blir inte bättre med scrubbing, FAN haha kommer gärna max! skulle uppskattas asså 0 Quote
Elias_ Posted March 8, 2012 Author Posted March 8, 2012 hallo max, har du fått teslan? hur gick det 0 Quote
Max_H Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 Har inte fått det än... Har fått tag på ett Quadro 5000 men har inte hunnit sätta i det ännu (är i USA för tillfället), Maximuskortet KAN bli försenat till NAB mässan (som går i April) - nVidia har svårt att leverera. Återkommer. 0 Quote
Recommended Posts