LEJ Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Jag har en myggmikrofon med mini-xlr hona. Denna vill jag koppla till en zoom h1 med en vanlig 3,5mm ingång. Jag hittar ingen adapter för att göra detta, har försökt dammsuga nätet men inget. Jag hittar bara för att göra om en mini-xlr hona till en stor xlr, men den blir så klumpig för bäraren... Tips? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Specialkablar är sällan helt lätta att hitta på nätet då de för det mesta inte precis ligger i prioritetshögen vid uppdatering. Jag rekommenderar en tripp till exempelvis Musikbörsen, 4SOUND eller Jam, dom kan få fram helt andra listor vid behov. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 De ovan nämnda butikerna kan också ta hem adapters. Annars kanske Thomann.de har något? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts