Gå till innehåll

Jag hjälper till med ditt filmprojekt gratis!


Alex_film

Recommended Posts

Mitt namn är Alexander. Jag är väldigt intresserad av film i sin helhet och kan se mig själv jobba inom filmindustrin i framtiden. Jag har gjort några kortfilmer hittills och jag älskar det.

 

Problemet är dock att jag bor nu i Grekland fram till sommaren och eftersom det är en liten by jag bor i så finns det inte många andra filmintresserade här. Därför erbjuder jag mig att hjälpa till med praktiskt taget vad som helst som ni behöver hjälp med i era filmprojekt. Jag kan skriva manus, göra musik, spela in en scen ni behöver, redigera etc. Så länge som det går att fixa allting över internet/telefon så kan jag hjälpa till.

 

Jag gör inte detta för att få pengar utan jag gör allt gratis. Det enda jag söker är mer erfarenhet, nya kontakter och kanske mitt namn i eftertexterna.

 

Hör gärna av er! Tveka inte att fråga.

Länk till kommentar
Share on other sites

Tjenare Alexander!

 

Tänkte bara fråga vad du har för kamera att spela in med där nere, låter som en

intressant och exotisk plats. Hade varit grymt med lite stock footage till allehanda

projekt!

 

Ha en bra tid i Grekland! Se upp för ekonomin bara :)

 

Hej!

Jag har precis köpt en ny Canon EOS 7D som jag kommer att få om ungefär en vecka!

Var det nåt speciellt stock footage som du hade tänkt dig?

Tackar, försöker hålla mig undan ekonomin!:p

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...