Jump to content

A crack in time (dansvideo)

Smörgåsmannen

Recommended Posts

Hej hopp!

Här kommer jag med ännu en "Kalle Anka"-video/halvproduktion. Nu med ny dator och allting så känner man att kameran börjar flask-halsa ens produktion ganska påtagligt. Hela tanken var att göra en video där jag skulle dansa medan bakgrunden ständigt stod still. Tiden hade stannat, känna att jag var den enda kvar och att jag kunde göra precis vad jag ville - dansa (nu är jag dock ganska oberörd huruvida folk kollar, fast i tiden eller ej, men ni förstår principen). Några suddiga kanter - som nästan kunde liknas vid rökmoln, senare, hade jag kasserat otalet bilder. Bestämde mig därefter för att inte använda dem, och till sist få ihop hela tre knappt användbara "bilder" - jippi!

Dock var jag tvungen att göra klart den nu, deadline är på tisdag för detta skolprojekt och sannolikheten att jag skulle kunna ta tag i denna evighetsprocedur imorgon är ungefär lika med noll. Tanken är att den också ska agera lite reklamvideo åt en hemsida jag driver. Kolla gärna in den; Eulectro Den introducerar även det nya video-introt (AE-animationen i början) som ska kunna brukas för olika typer av marknadsföring.

Så den här gången tänker jag fråga om lite feedback som inte rör det tekniska planet. Och vad som innefattas där är väl lite av en gåta, men vad ni än kommer på, nämn det!

Edit: Klyftigt att man glömmer själva videon, här har ni den:

Tack!