Gå till innehåll

Skatefilm - BBBB


snibbc0re

Recommended Posts

Den var ju skitbra! Jättefint foto och locations. Solnedgångsbilderna är ju så fina. Grymma skatare (såklart).

 

Det enda jag kan klaga på är 1: Meddelandet i början. Helt onödigt. Bara för det satt jag och väntade på bilderna med lite kassare kvalité, för att inse att de inte fanns några sådana bilder. Nu kanske man la märke till skiftande av kamera, men annars hade man inte gjort det, då bilderna som sagt var jättebra.

 

2: Klippet från spelfilmen. Kanske är något internt skämt, men resterande fattar inte vad den gör där. Den tar en ur flowet och är bara tidskrävande för utomstående.

 

Annars superb skatefilm. Bra jobbat!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
Den var ju skitbra! Jättefint foto och locations. Solnedgångsbilderna är ju så fina. Grymma skatare (såklart).

 

Det enda jag kan klaga på är 1: Meddelandet i början. Helt onödigt. Bara för det satt jag och väntade på bilderna med lite kassare kvalité, för att inse att de inte fanns några sådana bilder. Nu kanske man la märke till skiftande av kamera, men annars hade man inte gjort det, då bilderna som sagt var jättebra.

 

2: Klippet från spelfilmen. Kanske är något internt skämt, men resterande fattar inte vad den gör där. Den tar en ur flowet och är bara tidskrävande för utomstående.

 

Annars superb skatefilm. Bra jobbat!

 

Tackar för sjukt bra kritik! Lite sent svar kanske.. Ja, det kanske var lite onödigt meddelande. Ville mest få fram att klippen är samlade under flera år och vi ville ta med allt, därav kvalitets-skillnad på både skate och kamera.

 

Klippet från spelfilmen är för att hela den konversationen är i början utav låten, och istället för att klippa bort det, eller bara ha ljudet så valde jag att klippa in bilden från serien :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...