Schmikey Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Kan någon förklara detta med "picture styles" Vad är det man laddar ner? jag trodde man ba ställde in Bildstilen i kameran. Technicolor CineStyle vs Marvels Cine Style Test with S-curve LUT on Vimeo 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Det finns plats för tre egna picture styles i kameran, laddas ner i kameran via Canons program och USB-sladd. EN pciture style kan göra mer än bara ändra kontrast/skärpa osv, Canon har en editor för det men jag ror att Marvel och Cinestyle är gjorde med egna program som sparar inställningarna i .pf2-filer. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmikey Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 aha, så det man ändrar själv i kameran är bara lite enklare? bör man ladda ner något? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Vad har du för kamera? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmikey Posted January 18, 2012 Author Share Posted January 18, 2012 Jag har en canon 60D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts