Kim-O Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 Hejsan! Jag har en plan på att spela in en film där en stor del utspelar sig ur en persons point of view, där man ska kunna se personens egna kropp, båda armar, hur han tittar åt olika håll osv.. Ett exempel på hur jag tänkt är detta: I denna reklam för Nike ser man en ur en fotbollsspelares POV när han tricksar med fotbollen, lägger frisparkar och så vidare, filmningen i denna är i stort sett vad jag tänkt mig. Någon som har någon tanke på hur man filmar detta på bästa sätt? Om man ska ta en GoPro och sätta fast på en hjälm eller om det finns någon annan metod. Någon som har några erfarenheter? /K 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmikey Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Jag hade sagt go pro på en hjälm.. med det ger ju inte den bästa bilden. FreddieW visade hur man kunde fästa en DSLR på en hjälm. Det blev ganska fett tyckte jag, och att han lyckades få plats med en 60D så fick bra bild me :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts