Quentrix Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Jag och en kompis håller just nu på med en animerad film som kommer att bli ca. 10 min lång. Jag undrar om det finns någon bra mjukvara likt "Retas Pro!" som helst är freeware eller opensource. Annars är jag villig att betala en liten summa för mjukvaran. Visst kommer det att ta lång tid innan den är färdig, men jag frågar redan nu om det finns någon kompositör som skulle kunna göra några musikstycken gratis. Jag bifogar även en liten bild. Den har inget att göra med filmen men jag vill gärna ha något att skryta med :) Filmen ska bli en "anime" så ni förstår vad jag menar... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Kom att tänka på psyko pump när jag såg din bild. http://www.daveschool.com/projects/psychopump/index.htm Snygg! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opus Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Grymt. Jag skickade ett PM till dig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts