Min Postad 22 december 2011 Postad 22 december 2011 Tja, bedöm själva. Följ vår kanal om ni känner för det, vi uppdaterar ofta med blandat innehåll. Ha en god jul! :) 0 Citera
Min Postad 23 januari 2012 Författare Postad 23 januari 2012 Över 500 forumvisningar men ingen kommentar :( Kom igen nu. Hänger man med eller är filmen mest bara skum? Filmen är gjord som ett test, ett test över hur mycket ljudet kan göra för en film. Tror ni att det hade gjort stor skillnad om de hade haft vapen i sina händer eller räcker det med ljudet? Som bonus lägger jag till ännu en kortfilm som gjorts på skoj över en helg. Den har ljudliga och bildliga fel men ibland gäller det bara att göra utan att tänka, leka lite liksom. /Studio Natt 0 Citera
Tolin Postad 23 januari 2012 Postad 23 januari 2012 Ljudet gjorde som sagt det mesta, för bild-mässigt var det inte mycket att hurra för. Bra exempel på hur mycket ljudet spelar in :) 0 Citera
tikktakk Postad 23 januari 2012 Postad 23 januari 2012 Kul idé måste jag säga och kul att kolla (höra) på! Enda irritationsmomentet var på slutet där han gick ut under den där Netport-skylten eller vad det var. 0 Citera
Min Postad 25 januari 2012 Författare Postad 25 januari 2012 Tack för svaren! Jo slutet har vi snackat om med. Det ska vara som om han åker iväg med ett jetplan, typ. 0 Citera
Svejk Postad 13 februari 2012 Postad 13 februari 2012 Shit! Er film var riktigt cool och jag älskar sånna här filmer. Jag tyckte ljudet var riktigt grymt, ljudet driver filmen med en extremt detaljerat ljudläggning. 10 av 10 tummar up!! Den andra filmen med kaffet var också rolig fast på ett annat sätt, gillar hur ni överdriver allt. Keep up the good work!! 0 Citera
Janko Postad 16 februari 2012 Postad 16 februari 2012 Skönt ljud och skön idé! Bilden var dock inte den bästa. Lite snabbare kamerabyten, någon close-up och lite kreativ kamera hade livat upp rejält, men den var bra ändå! Skön idé! :) 0 Citera
Min Postad 17 februari 2012 Författare Postad 17 februari 2012 Jo.. Vi är ett gäng ljuddesigners så kameraarbetet är vi inte helt hundra på. Men vi är på jakt efter nån kreativ och vågad kameraman. Då ska det hända grejor! (Ny film under nästa vecka förresten) 0 Citera
Min Postad 27 februari 2012 Författare Postad 27 februari 2012 Lägger upp den här på forumet 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.