Min Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Tja, bedöm själva. Följ vår kanal om ni känner för det, vi uppdaterar ofta med blandat innehåll. Ha en god jul! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Min Posted January 23, 2012 Author Share Posted January 23, 2012 Över 500 forumvisningar men ingen kommentar :( Kom igen nu. Hänger man med eller är filmen mest bara skum? Filmen är gjord som ett test, ett test över hur mycket ljudet kan göra för en film. Tror ni att det hade gjort stor skillnad om de hade haft vapen i sina händer eller räcker det med ljudet? Som bonus lägger jag till ännu en kortfilm som gjorts på skoj över en helg. Den har ljudliga och bildliga fel men ibland gäller det bara att göra utan att tänka, leka lite liksom. /Studio Natt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Ljudet gjorde som sagt det mesta, för bild-mässigt var det inte mycket att hurra för. Bra exempel på hur mycket ljudet spelar in :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikktakk Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Kul idé måste jag säga och kul att kolla (höra) på! Enda irritationsmomentet var på slutet där han gick ut under den där Netport-skylten eller vad det var. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thenilsson Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 sånt här är kul grym 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Min Posted January 25, 2012 Author Share Posted January 25, 2012 Tack för svaren! Jo slutet har vi snackat om med. Det ska vara som om han åker iväg med ett jetplan, typ. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svejk Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Shit! Er film var riktigt cool och jag älskar sånna här filmer. Jag tyckte ljudet var riktigt grymt, ljudet driver filmen med en extremt detaljerat ljudläggning. 10 av 10 tummar up!! Den andra filmen med kaffet var också rolig fast på ett annat sätt, gillar hur ni överdriver allt. Keep up the good work!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janko Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Skönt ljud och skön idé! Bilden var dock inte den bästa. Lite snabbare kamerabyten, någon close-up och lite kreativ kamera hade livat upp rejält, men den var bra ändå! Skön idé! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Min Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 Jo.. Vi är ett gäng ljuddesigners så kameraarbetet är vi inte helt hundra på. Men vi är på jakt efter nån kreativ och vågad kameraman. Då ska det hända grejor! (Ny film under nästa vecka förresten) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janko Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Låter bra, ser fram emot den :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Min Posted February 27, 2012 Author Share Posted February 27, 2012 Lägger upp den här på forumet 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts