singoz Postad 5 december 2011 Postad 5 december 2011 Hej! Jag lyckas inte installera Magic Lantern på min Canon EOS 60D. Den går till updating software, och sen blir skärmen svart, och funkar inte igen om man inte tar ut och sätter i batteriet igen. Någon som vet vad som går fel och hur man ska rätta till detta? :) MVH Anton 0 Citera
PabloFernandez Postad 5 december 2011 Postad 5 december 2011 Precis samma hände med min Canon 5D. Jag lyckades inte få till det. 0 Citera
HamGamgi Postad 5 december 2011 Postad 5 december 2011 Testa att byta batteri eller minneskort. Jag har haft problem både med ett piratat batteri samt med ett minneskort från Transcend. Båda gångerna hjälpte det att byta till orginal samt ett minneskort från Sandisk. 0 Citera
StenR Postad 5 december 2011 Postad 5 december 2011 Jag använder inte metoden med att uppgradera firmware utan använder metod 2 i installationsguiden, autoboot. Då måste du först göra kortet bootbart med EOScard for Windows eller MacBoot for Mac och sedan alltid ha filen AUTOEXEC.BIN på kortet, om man inte har det så måste man ta ur batteriet omedelbart. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.