Nject Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Tjena! jag och några polare ska filma in en film och frågade kommunen om bidrag till filmen, vi frågade om dom kunde stödja oss med en kamera kran och dom sa ja. vi hittade en på blocket för 1.500 som någon byggde på beställning men nu är den borta :S Vet ni vart man kan köpa en ganska billig kamera kran runt 1500 - 2000 kr eller har du en som du vill sälja? Tack :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Den här verkar enkel, bra och väldigt kompakt. Tyvärr så stängdes deras ebay-konto ner så det tar nog ett litet tag innan de är igång igen: WWW.DSLR-DEVICES.COM 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 Tommyjib tycker jag. Jag köpte min på ebay, 8" för ca. 1600:-. Sen tillkommer moms och tull så lite över 2000:- De har även 4", 6" och 12". 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts