gonefishing Posted October 8, 2011 Posted October 8, 2011 Huvudroll sökes till långfilm som kommer att spelas in under sen höst/tidig vinter. Du ska vara mellan 18-40 år, och ha ett flytande och bra engelskt uttal. Du ska vara seriös med ditt skådespel, detta är en mycket seriös filmsatsning! Du behöver inte vara etablerad eller kunna mycket om film eller skådespel, bara du vill och är seriös så fixar sig allt. Filmen ska spelas in i Sunne, Värmland. Ingen lön, detta är en nollbudget-film. Om du är intresserad, kontakta mig på info[at]pontusrundqvist.com eller skicka ett PM. OBS! Glöm inte att skicka med ett foto på dig själv. Filmen kommer att visas på mindre biografer, och läggas ut på min hemsida Pontus Rundqvist 0 Quote
gonefishing Posted October 24, 2011 Author Posted October 24, 2011 Manliga huvudrollen är fixad. Nu behöver vi bara en kvinnlig huvudroll, och en äldre man som kan tänka sig att spela polis. 0 Quote
gonefishing Posted October 31, 2011 Author Posted October 31, 2011 Jag kommer att få besked om att få stöd. nästa vecka. Så om det går igenom kommer alla skådespelare få ersättning för mat, boende och resa mm. 0 Quote
RedFilm Posted November 1, 2011 Posted November 1, 2011 Testa FILMCAFE.SE | Jobbannonser, marknadsfring och branschkontakter 0 Quote
gonefishing Posted November 3, 2011 Author Posted November 3, 2011 FILMCAFE.SE | Annonser | Skdespelare frn 20 r skes till lngfilm! Finns här. 0 Quote
monalisa Posted February 9, 2012 Posted February 9, 2012 Hej! Jag skulle gärna vilja veta lite mer om filmen! Har precis spelat in en långfilm "Blodspår" som kommer att distribueras på dvd. MVH Maria 0 Quote
gonefishing Posted March 4, 2012 Author Posted March 4, 2012 Hej Maria! Du får gärna skicka ett PM eller ett mail till info@pontusrundqvist.com om du vill veta mer :) 0 Quote
Recommended Posts