Creat0r Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Kortfilmen ÄNGLAR har jag haft som ett litet kul projekt vid sidan av Stockholms filmskola under de senaste fem veckorna. Filmen handlar om två unga tjejer som till utseendet värkar vara två små söta änglar men under ytan döljer sig två små sluga tjuvar som inte bryr sig om något annat en materiella saker. En dag ser de en kille som de tror värkar vara av en väldigt hög klass och ett "prefekt offer". Men dom inser snart att inte alla ser dom som små änglar och att dom inte heller borde döma folk efter hur dom ser ut. http://www.youtube.com/watch?v=X2j7LsA6s_k&feature=channel_video_title Jag använde en Canon550D att fotografera filmen med. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torpeden Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Jag tycker den är jättebra! Härligt arbete mannen! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raw Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Detta var heeelt fantastiskt! Fortsätt kämpa! Du kommer bli något stort, känner det på mig! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creat0r Posted October 2, 2011 Author Share Posted October 2, 2011 Tack så hemskt mycket, gud vad kul att ni känner så. Det värmer! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts