Laranja Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 hej hej, filmade min "sista" super8-film i somras som jag klippte ihop förra veckan. har använt Vision3 200T till interiörerna (jättebesviken på den) Tri-X och ektachrome 100D till utomhusscenerna så här blev den iaf: 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uppsala BildTeknik Posted September 21, 2011 Share Posted September 21, 2011 100D är helt underbar! Får man fråga vad det är du är besviken på angående 200T? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 jag ser en hel del digitala kodningsartifakter i mörkare partier i några scener, inte snyggt analogt brus som jag förväntat mig... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 jag ser en hel del digitala kodningsartifakter i mörkare partier i några scener, inte snyggt analogt brus som jag förväntat mig...Kan det vara youtube som är tjuven? Rätt hård H264 där har jag för mig.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts