Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

BelGarion Raptor:

Alla andra festivaler är för dig.

GBG:s t ex - där är nästan alla kortfilmer gjorda på DV och det spelar ingen som helst roll om filmen är 0-budget. Skicka in för tusan.

Det finns gott om festivaler i Sverige. Kolla efter dem på nätet och anmäl dig. Även utländska. Inse att du är vuxen och kör på samma villkor som resten av världen.

Sedan finns väl en 0-budgetfestival?

Postad

Vill bara gratulera Ung Film till vinsten. Jag är glad att någon värdig vann så att man inte sitter och missförstår Juryn i efterhand. De gjorde ett bra jobb och ingen kunde väl behöva priset bättre än du.

Postad

[citat=Josef Harringer]BelGarion Raptor:

Alla andra festivaler är för dig.

GBG:s t ex - där är nästan alla kortfilmer gjorda på DV och det spelar ingen som helst roll om filmen är 0-budget. Skicka in för tusan.

Det finns gott om festivaler i Sverige. Kolla efter dem på nätet och anmäl dig. Även utländska. Inse att du är vuxen och kör på samma villkor som resten av världen.

Sedan finns väl en 0-budgetfestival?[/citat]

Oki, Josef, tygla dig. Verkar som ålder är din ömma punkt eller något. Klart att det finns massor av festivaler och jag kan vara med på ALLA. Det var inte det jag motsatte mig heller.

Däremot är jag amatör med min första film och är inte insatt hur, när och vem kan skicka vad till olika ställen. Därför är jag med här på forumet. Konstigt nog får jag bilden av att ALLA andra lever för Vår rullen, eller? Hade du läst lite noggrannare eller kollat mina tidigare poster så hade du säkert sett att jag redan tidigare har efterlyst info om olika festivaler runt landet och utanför. Dessvärre har det varit knapert med svar.

anyway..

Lite flummigt med det där "inse att jag är vuxen" nonsens. Borde inte jag fråga om råd eller uttrycka min åsikt om ung.festivaler bara för att jag är vuxen? Låter lite som det där vuxenkomplex du tycks lida av..

hur som helst, du kommer tids nog själv till den magiska gränsen en dag..

Ha´de´gött

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...