henke Postad 24 januari 2005 Postad 24 januari 2005 jag undrar hur man går till väga för att använda sig av Alam Dv2. Hur exporterar man klippen eller de klipp man vill använda i alam från premiere, och hur får man dom sedan tillbaka. funkar det med demoverisionen? 0 Citera
Stockholm Postad 24 januari 2005 Postad 24 januari 2005 Det följer med anvisningar när du laddar ner demot eller köper programet, läs dem. http://www.fxhome.com 0 Citera
Mr.Man Postad 24 januari 2005 Postad 24 januari 2005 Är det inte fler än jag som får utslag av det här programmet? Jag testade demot och blev riktigt besviken!! Själva renderingen skedde med nån slags screen capture, eftersom överliggande fönster hamnade i filmen, samt att det inte hanterade ljud.. Jag har inte testat senaste versionen. Men alam dv 2 kan jag inte rekomendera, o snubben i videoövningarna, hallå!!! Nu börjar det klia igen måste sluta... 0 Citera
Lasse_laser Postad 25 januari 2005 Postad 25 januari 2005 Ärligt talat.. vet inte, lär aldrig ta reda på det heller :) 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 25 januari 2005 Postad 25 januari 2005 [citat=Mr.Man]Är det inte fler än jag som får utslag av det här programmet? Jag testade demot och blev riktigt besviken!! Själva renderingen skedde med nån slags screen capture, eftersom överliggande fönster hamnade i filmen, samt att det inte hanterade ljud.. Jag har inte testat senaste versionen. Men alam dv 2 kan jag inte rekomendera, o snubben i videoövningarna, hallå!!! Nu börjar det klia igen måste sluta...[/citat] Jo precis så går det till. Därför kan man aldrig få bra kvalité på sina filmer om man vill ha med effekter från AlamDV2. Köper man dock 2an får man 3an gratis när det kommer ut. Kanske det är bättre? Jag och en polare köpte 2an och det var en besvikelse. 0 Citera
Stockholm Postad 27 januari 2005 Postad 27 januari 2005 för tillfället så använder 50% utav alla pluginsen i AE eller liknande. Med tanke på priset så är det värt pengarna endast för pluginsen. Alam3 använder samma kärna som Chromantor och ser ut o funka riktigt bra. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.