henke Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 jag undrar hur man går till väga för att använda sig av Alam Dv2. Hur exporterar man klippen eller de klipp man vill använda i alam från premiere, och hur får man dom sedan tillbaka. funkar det med demoverisionen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stockholm Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Det följer med anvisningar när du laddar ner demot eller köper programet, läs dem. http://www.fxhome.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Är det inte fler än jag som får utslag av det här programmet? Jag testade demot och blev riktigt besviken!! Själva renderingen skedde med nån slags screen capture, eftersom överliggande fönster hamnade i filmen, samt att det inte hanterade ljud.. Jag har inte testat senaste versionen. Men alam dv 2 kan jag inte rekomendera, o snubben i videoövningarna, hallå!!! Nu börjar det klia igen måste sluta... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Ärligt talat.. vet inte, lär aldrig ta reda på det heller :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 [citat=Mr.Man]Är det inte fler än jag som får utslag av det här programmet? Jag testade demot och blev riktigt besviken!! Själva renderingen skedde med nån slags screen capture, eftersom överliggande fönster hamnade i filmen, samt att det inte hanterade ljud.. Jag har inte testat senaste versionen. Men alam dv 2 kan jag inte rekomendera, o snubben i videoövningarna, hallå!!! Nu börjar det klia igen måste sluta...[/citat] Jo precis så går det till. Därför kan man aldrig få bra kvalité på sina filmer om man vill ha med effekter från AlamDV2. Köper man dock 2an får man 3an gratis när det kommer ut. Kanske det är bättre? Jag och en polare köpte 2an och det var en besvikelse. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stockholm Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 för tillfället så använder 50% utav alla pluginsen i AE eller liknande. Med tanke på priset så är det värt pengarna endast för pluginsen. Alam3 använder samma kärna som Chromantor och ser ut o funka riktigt bra. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts