Gå till innehåll

Alam dv2


henke

Recommended Posts

jag undrar hur man går till väga för att använda sig av Alam Dv2.

 

Hur exporterar man klippen eller de klipp man vill använda i alam från premiere, och hur får man dom sedan tillbaka.

 

funkar det med demoverisionen?

Länk till kommentar
Share on other sites

Är det inte fler än jag som får utslag av det här programmet?

Jag testade demot och blev riktigt besviken!! Själva renderingen skedde med nån slags screen capture, eftersom överliggande fönster hamnade i filmen, samt att det inte hanterade ljud.. Jag har inte testat senaste versionen. Men alam dv 2 kan jag inte rekomendera, o snubben i videoövningarna, hallå!!! Nu börjar det klia igen måste sluta...

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Mr.Man]Är det inte fler än jag som får utslag av det här programmet?

Jag testade demot och blev riktigt besviken!! Själva renderingen skedde med nån slags screen capture, eftersom överliggande fönster hamnade i filmen, samt att det inte hanterade ljud.. Jag har inte testat senaste versionen. Men alam dv 2 kan jag inte rekomendera, o snubben i videoövningarna, hallå!!! Nu börjar det klia igen måste sluta...[/citat]

 

Jo precis så går det till. Därför kan man aldrig få bra kvalité på sina filmer om man vill ha med effekter från AlamDV2. Köper man dock 2an får man 3an gratis när det kommer ut. Kanske det är bättre?

 

Jag och en polare köpte 2an och det var en besvikelse.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...