klas persson Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 Såg precis att 60wattarna ska fasas ut i veckan. Jag köpte på mig ett gäng glödlampor innan inspelningen av The Great Dying men har inte så mycket kvar. Nu är jag sugen att köpa upp ett jäkla lager innan det är försent. För det är väl bara EU som tramsar än så länge? Det borde gå att beställa! Jag vill helst ha matta lampor, iaf upp till 75w. Så matta 40-60 och 75. Och så några 100-200 också. Så för er som gillar att ljussätta med vanliga glödlampor, var beställer man? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiKE Fotograf Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Jag har ett par konsumkassar ståendes, med 75?, 100, och 200 wattare. både klara med silvertopp, och matta lampor. Helt nya. Skall ta mig en nogrannare titt, och se vad som finns kvar av vad. mvh MiKE 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts