Gå till innehåll

Scandalbeauties musikvideo (We are alive - arbetsnamn)


FreddieHall

Recommended Posts

Scandalbeauties är Skandinaviens största nätmagasin för män - Startsidan | Scandalbeauties

 

Vi kommer inom kort lansera en låt producerad av Soundwall Production och med en hemsida med nära en halv miljon besökare totalt på månad hoppas vi på en bra genomslagskraft.

 

Vi söker nu ett team som vill producera musikvideon till den första singeln "We are alive" (arbetsnamn). Videon kommer att innehålla lättklädda scener (topless) samt släppas i en censurerad version för Youtube och en ocensuerad på vår egna hemsida.

 

Vi har färdigt synopsis för videon och jag har stora kunskaper i stillbild med gegigen meritlista men känner mig inte 100% när det kommer till video och behöver därför denna hjälp. Jag kommer dock vara med under hela processen.

 

Hör av dig till freddie@scandalbeauties.com vid intresse samt referenser till tidigare arbeten.

 

Hoppas på bra svar!

 

MVH

Freddie Hall

Scandalbeuties

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...