J.Anderberg Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 Tjenna! Najs trailer! Fast det kanske är lite mer av en teaser, då man inte får veta så mycket om själva historien. Håller själv på med en filmproduktion nu så att hjälpa till med VFX hinner jag nog inte. Däremot som kompositör kan jag nog erbjuda mig, om man får veta lite mer om filmen, deadlines och sådant! Min reel, som även fungerar som en musikreel då jag skrivit musiken till reelen: 0 Quote
Martin Oller Posted June 21, 2011 Author Posted June 21, 2011 då man inte får veta så mycket om själva historien. De svenska djuping-festivalerna tillåter inte över 15 minuter, så man hinner inte med så mycket mer än lite snygga bilder och en "artsy" story som lägger sig som en pissvåt handduk över tittaren... :D Skojåsido, snygg reel där! 0 Quote
J.Anderberg Posted June 21, 2011 Posted June 21, 2011 De svenska djuping-festivalerna tillåter inte över 15 minuter, så man hinner inte med så mycket mer än lite snygga bilder och en "artsy" story som lägger sig som en pissvåt handduk över tittaren... :D Skojåsido, snygg reel där! Haha jag föstår. Tack! Hör av er ifall ni vill ha mer material så att säga! 0 Quote
Sommarkatze Posted June 26, 2011 Posted June 26, 2011 Såg snyggt ut! Och ser gärna det slutgiltiga resultatet! :D Såg att du filmade Dc3an i norrtälje förresten! ;) 0 Quote
Recommended Posts